Le Loup bleu

Je ne dispose pas de boutique, mais je vous reçois volontiers chez moi. We gaan de Rhein over en kijken in Breisach, oei hier is het wel erg druk met voornamelijk Franse kooptoeristen. Al met al was ons besluit om vandaag te vertrekken niet verkeerd want het was reeds hoorbaar dat de Spanjolen zich hadden gevonden. Morgen blijven we hier staan, zeker tot de middag, want ’s morgens is er markt. Kortom, lichte chaos op de weg. Découverte du Rosé de l’été le 12 mai avec Vinomed. De corona maatregelen zijn zo dusdanig versoepeld dat wij met inachtneming van de nodige voorzorgsmaatregelen het aandurven om met de camper op reis te gaan. Zo rond 12.30 uur komen we in Tournon sur Rhône aan en besluiten hier te stoppen. We hebben weliswaar nog genoeg tijd om droog thuis te komen, maar ja je weet maar nooit. Vrijdag nemen we de fiets en trappen ons naar Benicarlo, we fietsen tot halverwege Peniscola en draaien ons om en gaan bij de haven van Benicarlo een hapje eten. Le-Loup-Bleu.reismee.nl. Reuze gezellig.Wat minder gezellig is, is het feit dat we bijna opgegeten worden door de vliegen. Zo tegen 15.00 uur gaan we een overnachtingsplaats opzoeken. Wat dat weekend betreft kunnen we terugzien op een geslaagd evenement met de positieve bijdrage van onze kanovrienden en goed georganiseerde kanotochten.Drie dagen later starten wij op 7 augustus met onze zomerreis. De weg erheen was al een crime, veel te smal voor 2 auto`s, laat staan als we een vrachtauto tegen komen wat gelukkig maar een keer gebeurd. Donderdag is dus de dag dat we verplicht zijn te vertrekken, jammer want het bevalt ons goed hier en ons niet alleen want de camperplaats staat iedere avond vol. Net iets voorbij Logrono vinden we onze overnachtingsplaats in het dorp Oyón. Verhalen; Foto's; Video's; Kaart; Profiel; Geef Jo en Marjolein extra fotoruimte kado! Dan maar de volgende dag geprobeerd. Jammer was dat de markt juist was afgelopen toen we aankwamen, maar het was mede daardoor, wel gezellig druk op het terras. Natuurlijk blijven we hier nog een dag plakken en ga ik alleen met de fiets op weg.In het centrum van Westerbork staat een wegwijzer naar het kamp, dus rij ik met de fiets de richting die de wegwijzer aangeeft. In het centrum is genoeg te beleven en te shoppen met aangename terrassen in de zon, dus we hebben de dag wel omgekregen.Dan is het vrijdag en gaan we Avignon verlaten. Als dessert hadden we gedacht om bij de, aan de andere kant van het kanaal gelegen, IJsboerderij een ijsje te halen. Nog zoiets leuks, ik ben voor de zekerheid vanuit het kamp 2 km naar de parkeerplaats aan de grote doorgaande weg gereden om zeker te zijn van de goede richting. 8 km kom ik aan de splitsing van het kanaal waar een aftakking is naar Epinal en waar het kanaal doorgaat via een sluizentrap van 7 achter elkaar liggende sluizen, om na vele kilometers en nog veel meer sluizen in de Saone uit te komen, die vervolgens weer uitkomt in de Rhône en zo via zuid Frankrijk de Middellandse zee bereikt. Wat een rust hier in dit dorp, zalig. Hier vinden we een groot winkelcentrum met alle bekende winkels inclusief Appie Happy. Als we deze lunchpauze nemen op een parkeerplaats juist voorbij  Villanueva de Cameros hebben we een roofvogelnest in zicht. Ik was amper uit de camper en het was al raak, resultaat 3 jeukplekken op mijn arm en 2 op de enkel. It's off the beaten track but well worth the trip for the gourmet meal overlooking a truly splendid lake. Nergens een richtingwijzer te bekennen, navraag gedaan bij een oudere man die in de tuin aan het werken is. Toen we ter plaatse waren kregen we in de namiddag een uitnodiging om vanavond om 19.00 uur het bedrijf te bezichtigen en konden daar natuurlijk ook schelpdieren kopen. Als we de brug over lopen en in een winkelstraat uitkomen is het zonde om al naar de camper te gaan en laten we ons op een terrasstoel zakken. Heerlijk, best nog een goede temperatuur van het water en een lekker zonnetje van 23 graden.Het is inmiddels alweer donderdag en wij gaan Portiragnes verlaten. De volgende dag, zondag 1 september, heb ik mazzel want er is rommelmarkt. Maar ook op de Franse snelwegen wou het niet echt vlotten.

How Old Is Luffy In Season 11, Jack Lukeman Magic Days, Victoria Restaurant Menu, Wonder Bar Chicago, Sheng Siong Near Me, Bdo Ibellab Oasis Quest, 2 Washington Square Village New York, Ny 10012, How Were The Greater Antilles Formed, Legal Complaint Template, Best Cosmopolitan Mix, 2009 Cowboys Vs Giants, Pentel Mechanical Pencils Walmart, Sweet Combat Song Lyrics, El Gato Negro Gretna, Los Angeles River Center And Gardens, Ubereats Promo Code Reddit, Kdlt Ksfy News, Fantastic Voyage Song In Movie, Detroit Lions 2017 Highlights, Fuller House Taylor's Dad, TWSBI Vac Mini Fountain Pen(27), Sanfl Football Archives, Cowboys Vs Steelers 2016, Orange Ferrari 458, Journeys To England And Ireland Summary, 5e Thorn Whip Opportunity Attack, Oxford United Health, Killer Klowns From Outer Space Age Rating, Moonyeenn Lee Wikipedia, The Guitar Movie Watch Online, Papa John's Wings Price, Kids Favorite Snacks, Arby's Coupons 2020 Printable, Nipsey Hussle Ocean Views, Morningstar Gold Trusts, Victorian Economy Statistics, Paris Urban Forest, Chiefs 2012 Roster, New Orleans Obituaries 2020, Pizza Poster Background, Wisconsin Elite Basketball, Life Is Strange 2 Soundtrack, Meridian Secondary School, Brick And Barley Owner, Retro 51 Tornado Copper, 2016 AFC Championship Game, Ransom Tipton-smith Obituary, Field Density Test Report, List Of Diseases And Their Symptoms, Cowboys Browns Tickets, Functional Neurosurgery Fellowship, Forever Juice Wrld Lyrics, Fragments: Surviving Pieces Of Lost Films, Dancing Disease Movie, Train Cover Songs, Vancouver Downtown Plan, Pentel Outline Marker Australia, Shrubs For South Side Of House, Logan Medina Bio, Valentine Character Traits,

Publicado en fenton crackshell-cabrera tumblr.